2012. július 2., hétfő

6. NAP szerda

Egész éjjel lázas voltam, 38-38,5 körüli láz tombolt bennem. Nem vettem be rá semmit, hátha segít és kiöli belőlem a bacikat. Reggelre borzasztóan fáj a torkom és még néhány más pont is a számban. A torokgyulladási fájdalom egy normál torokgyulladási fájdalom sokszorosa. Nem vagyok nyávogós fajta és fájdalomcsillapítót is csak migrén esetén veszek be, de ez valami borzasztó. Alig bírok nyelni, minden nyelés egy kínszenvedés, de a torkomban gombóc érzet van és ez ingerli a gyakoribb nyelést. Nem baj, majd elmúlik... Belenéztem a számba. Belül bal és jobb oldalon pici piros kiütések vannak, néhol egy-két gennyesebb, hólyagosabb valamivel dúsítva. Na ennyit arról, hogy nem lehet elkapni... Egy biztos, már értem, hogy Flóra miért nem evett napokig. Minden csípi a belül sebes számat, a torkom meg borzasztó. Ma el kell nekem is mennem az orvoshoz. Délutánra a kezemen is pici piros pöttyök jelennek meg elszórtan, majd ezek később halványulnak egy kicsit, helyüket nagyobb világos pirosas foltok veszik át.
Diagnózis: 
-Miért hiszem, hogy a gyerektől kaptam el? És milyen betegségről is beszélek? Na megint egy "hülye" beteg, aki maga akar diagnózist felállítani... A probléma: Torokgyulladás. Vegyek be antibiotikumot, meg fájdalomcsillapítót és majd elmúlik.
- És a kiütések?- kérdeztem én.
- Az más lapra tartozik. Biztos valami csípés, nem kell foglalkozni vele.
Szerintem pedig egy orvos megint, aki nem ismeri be, hogy nem ért mindenhez és ahelyett, hogy elküldene másik szakrendelésre, ha nem tudja mivel áll szemben, ehelyett bizonyítja saját "profizmusát" és elkezdene félrekezelni.
Szerencsére nem ilyen könnyű félrekezelni engem... Felhívtam Flo doki nénijét és megkérdeztem tőle, hogy mi a véleménye. Véleménye szerint ritka a felnőtt kori ilyen megbetegedés, de előfordul. A tünetek és Flo betegsége alapján 100%, hogy nekem is ez a fertőzésem van. Izoprinozin tablettát javasolt, amit fel kell iratnom valahol. 
Ugyis messze volt a háziorvos, ideje váltani. A szüleim orvosa pont jó is lesz, az egy körültekintő orvos. Holnap hívjuk, addig szenvedünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése