2012. július 2., hétfő

9. NAP, szombat

Éjszaka is rosszul voltam. Éjjel 1 körül arra ébredtem, hogy a lábfejem jobb oldalán nyílal valamilyen ideg. 20 másodpercenként folyamatosan nyílalt kb. 5 másodpercig, nem bírtam aludni tőle. Bevettem MagneB6-ot, illetve Calcium-ot. Talán valamelyik lazítja és használ neki. Eszembe jutott nagypapám praktikája görcs esetére. 1 pohár paradicsomlé, vagy tej. Ez is hozzáadva.
Fél 3-kor sikerül elaludnom, de még mindig fáj. Hajnali 4-kor keltem és nem bírtam tovább aludni, vártam a megváltó Cataflamot.
 A torokgyulladás tünetei jobbak, szinte teljesen eltűntek.
A többi tünet nem enyhül. A lábam, ha csak hozzáér valamihez a gyulladt pontokon, akkor borzasztóan fáj. Olyan érzés rálépni, mint amikor kiránduláskor nagyon feltöri a cipő az ember lábát, kisebesedik, hólyagos és fáj. A különbség, hogy itt nem egy hólyag van, hanem 20-30 és a talptól a sarokig, az ujjakon mindenhol. A bal tenyeremen 56 db hólyagot számoltam meg ma.
Marad a gyógyszer. Megemeltem az adagot, csak nem árt... 4x2 Isoprinosine, 3x1 Cataflam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése